VOS namítá: Přivedení více dopravy Proseku neulehčí. Už teď je pro ty co zde bydlí problém dostat se domů přes kolony aut. Velká čast je tranzit za Prahu, který by měl být veden po výpadovkách a okolo Prahy anebo vlastně vůbec se do Prahy nedostat, jet okolo anebo skončit na záchytných parkovištích. Emise například v části u Kříže a navazující Prosecká, zvláště v části na Proseku už teď jsou překračované. Pak takováto investice není vůbec potřeba a ušetřené miliardy se dají investovat například do P+R parkovišť a občanské vybavenosti apod a snížení emisí z dopravy. O vlastním návrhu Prahy více níže: oznámení o zveřejnění veřejné vyhlášky a konání veřejného projednání změn Územního plánu SÚ hl. m. Prahy, na základě spolupráce odboru územního rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy a Institutu plánování a rozvoje hl. m. Prahy, v rámci zvýšení informovanosti a podpory městských částí a veřejnosti, a to nad rámec stavebního zákona. Termín veřejného projednání: ...
Komentáře
Okomentovat